onsdag 19 september 2012

Bläh

Idag hade jag varken väder eller kropp på min sida. Efter en nästan tio timmar lång arbetsdag var jag lagomivrig att ge mig ut i regnet. Onsdagar är nog den sämsta dagen för träning- lång dag, dåligt skött ätande och en väldigt stor lust att bli liggande på soffan när jag kommit hem. En PK-lenkki hade jag ännu ogjord (läxan i Juoksukoulu) och jag är inte van vid att slarva med sånt. Tyvärr var jag vrålhungrig när jag kom hem och tyvärr åt jag för snabbt inpå länken så jag fick ju såklart håll i sidan. Sedan började baklåret kännas illa. Annars var det okej. Blött, men okej. Passade på att tvätta skorna i en vattenpöl. De kommer aldrig att torka tills i morgon. Och efteråt är det alltid lika skönt- en varm dusch och matprogram på TV. I väntan på ugnsäppel till kvällsmat. Mums! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar