lördag 2 mars 2013

Bländande

Bländad av solen slog tanken mig att det inte alls skulle vara så dumt med ett par solbrillor. Idag kisade jag hela länken och ögonen var irriterade av både solen (och isen som den reflekterade i), kylan och dammet som kom från de redan relativt torra vägarna.
Springer du med solglasögon? Hurudana?
Förutom att de skall vara coola är kraven att de skall sitta, utan att klämma.

Dagens underlag gjorde den sedvanliga lördagstian lite intressantare. Tio kilometer i maratonfart är nu inget problem. Nästa vecka ökar det till 12 km och det känns nog helt överkomligt. Bra, för jag skall ju orka fyrtiotvå.

I kväll laddar jag upp med blinier, mums!

2 kommentarer:

  1. Titta vilka snygga solglasögon jag fått:
    http://pikkuliten.blogspot.fi/2013/02/i-say-hello-goodbye.html

    SvaraRadera