fredag 30 augusti 2013

Springa eller inte springa?

Borde bestämma mig för huruvida jag ska springa något lopp ännu i år eller inte. Esbo skippar jag, men Vanda i oktober är ännu ett potentiellt lopp. Bara för att få tävla. Bara för att få ett helt, riktigt lopp 2013. HCR var ju faktiskt ett fusklopp.
Jag är väldigt sugen på att tävla, men jag vet att vad jag än bestämmer mig för att springa så kommer jag att vara lite besviken. Jag är inte precis i toppform just nu. Fyra träningspass i veckan varav tre är löpning leder ju inte till topprestationer. Tyvärr. Jag får bara ta och sänka ribban och börja från noll. Med målet att ta mig igenom en tävling.
Maraton är tyvärr uteslutet. Men en halv, kanske? Eller ens en fjärdedels? I övermorgon blir det det dyrare priser, så jag måste bestämma mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar