lördag 17 augusti 2013

Känslosvall

Idag kan jag bara svälja min bitterhet, tänka på min första mara för ett år sedan och heja på dem som springer idag. Det är ju perfekt väder och jag hoppas det blir ett fint lopp på alla sätt!
Jag får nöja mig med dagens testrunda på en åttondels maraton. Det kändes inte bäst men på bättringsvägen i alla fall.

Jag vet att jag är otroligt dramatisk och självcentrerad när det gäller löpning. Men så är det bara. Just nu är jag
avundsjuk på alla som springer HCM idag och alla som har andra lopp att se framemot i höst,
ledsen för att min plan A gick i stöpet,
orolig för hur det nu skall gå med mina drömmar men
hoppfull när det gäller min nya plan F.

Plan F får stå för färre pass och fart. Återkommer till den när jag är redo att börja med den.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar