lördag 1 mars 2014

Paket på posten

Det blev julafton en gång till! Den bästa taktiken vid skoköp är att gå till sportaffären och prova skor för att sedan "fundera lite", d.v.s. åka hem och beställa skorna över nätet.
Jag håller mig kvar vid Asics och denna gång blev det en uppdaterad och lättare Gel Kayano och en hittills för mig okänd Gel DS Trainer 19.



Det är faktiskt första gången jag kommer att ha en sko för lägre rundor och en lättare och snabbare sko för snabba pass och tävlingar. Får således välja matchande outfit på basis av vad jag tänker springa. Nu bara väntar jag på torra, sopade vägar!

2 kommentarer:

  1. Loistavat tossut ja makeat värit! Ihanaa, ettei valkoinen ole ollut enää vuosiin ainoa väri lenkkareissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa, o jag hade tur att just min modell hade såna här färger!

      Radera