lördag 20 juli 2013

Iväg igen

Efter ett par dagar i stan är det dags att sticka iväg till stuga nr 2. Där tänkte vi bada bastu fram till tisdag då KU:s familjeläger i Pieksämäki drar igång. Jag har visst gått med på att dra kursen Strandlinjen. Det blir således strandlekar med tonåringar några dagar. Jag åker dit med blandade känslor och en nypa salt.  Något spring får jag se om jag hinner med. Lägerlivet brukar vara lagom fullspäckat med program och av någon anledning är man rätt så trött. Jag tar det som det kommer.

Lite spring har jag hunnit med de senaste dagarna. Intervaller, morgonlunk och kortare långpass. Det går varierande. Knäet är okej, kondisen är deprimerande usel.
Jag ger det en vecka till. Sedan är det dags att smida planer. Nästa veckas söndag skall jag avslöja vad jag har i tankarna. Ha det bra tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar